Opcje widoku
Podkreślenie linków
Reset

Wycieczka Wrocław – Energylandia 13-16.06.2023

Wyjeżdżaliśmy  o godzinie  5.00. Zakwaterowani w Max Berg Hostel zwiedziliśmy Panoramę Racławicką oraz Muzeum Narodowe. Następnie przeszliśmy na Wrocławską starówkę, zobaczyliśmy m.in. Rynek Główny, Ratusz. Na zakończenie dnia wieczorne wyjście na koncert fontann. Multimedialna fontanna we Wrocławiu, jest największą fontanną w Polsce i jedną z największych w Europie.Trafiliśmy na pokaz wieczorny muzyki klasycznej filmowej. Dzień drugi to nasz wyczyn - przeszliśmy ponad 20 km. Po śniadaniu rozpoczęliśmy zwiedzanie od Ogrodu Japońskiego, gdzie wśród kilkuset gatunków oryginalnych roślin znajdują się wzorowane na japońskie budowle. Następny punkt to zwiedzanie najsłynniejszego w Polsce ogrodu Zoologicznego oraz Afrykarium. Następnie rejs statkiem po Odrze do Przystani Kardynalskiej, stamtąd przejście w okolice Uniwersytetu Wrocławskiego, Kościół św. Barbary, Pałac Królewski, na koniec wejście na wieżę Katedry Św. Elżbiety. Ostatnim punktem dnia był  punkt widokowy w Galerii Sky Tower na wysokości 212 metrów umiejscowiony na najwyższym budynku mieszkalno-biurowym w Polsce skąd podziwialiśmy  panoramę Wrocławia. Trzeci dzień rozpoczęliśmy od przejścia na zjazd słynną Polinką, czyli kolejką linową Politechniki Wrocławskiej, a następnie udaliśmy się do Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis” – centrum wiedzy o wodzie. Ośrodek łączy walory edukacyjne z nowoczesną formą wystawienniczą. Po nauce połączonej z zabawą przejechaliśmy autokarem do Inwałdu, gdzie zobaczyliśmy Park Miniatur Świat Marzeń, następnie udaliśmy się  na obiadokolację i nocleg w pensjonacie  Villa Królewiec w  Zatorze. Cudowne, eleganckie miejsce i wspaniali właściciele zadbali o nas i mogliśmy odpocząć.
W ostatni dzień udaliśmy się do Parku Rozrywki ENERGYLANDIA - największego Parku Rozrywki w Polsce. Śił nam nie brakowało i wszyscy świetnie się bawili.
Dziękujemy Biuro Podróży GRAMBURG TRAVEL za zorganizowanie super wycieczki. Dziękujemy naszemu pilotowi Panu Wiesławowi Podsiadło za ogrom wiedzy, a kierowcom za bezpieczną podróż i oczywiście dziękujemy również naszym nauczycielkom: Pani Dorocie, Pani Alinie i Pani Sylwii.